//Burlesque
le majesty

My Mustache



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my official online diary!Do follow me yaa :D p/s: no HARSH WORDS here :3


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited by: Asyraf A.H
Others:   


HUHUHU

Assalamualaikum readers

hari ini I ade gosip terbaru

well not la baru , I already knew this gossip about

1 month ago

guess what

ZAYN MALIK GOT A NEW GIRLFRIEND

He's not any longer with Cher Lloyd

alaa~ artis yang femes dengan lagu 

WANT YOU BACK tuu

okay, back to the topic

tak caya kee?

kalau tak caya dah ;p

cuba tanya Incik Google

yeaaa...I admit they're so sweet

Jeless =='

dah kena restukan pown ......huhuhu

not bad. good taste Zayn. P/S : Jangan ada konspirasi nak membunuh pompuan ni pulakk yee ;p

\Opps! gambar HARUS di sensored bagi mengelakkan blog I dilabel blog lucah ;p

setelah bertanyakan kepada Inche Google,

pompuan ni namannya Perrie Edward

she's a singer



well, itu je laa

harap u olls bahagia

hingga ke jinjang pelamin

and this woman masuk Islam ;)

amin ya rabb


BABAI